به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی ادارهکل راه و شهرسازی گیلان علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در بازدید از منطقه رانشی این محور گفت: رانش بخشی از سطح جاده طی چند روز اخیر به کرات رخ داده که پس از هر رانش، نیروهای راهداری نسبت به ترمیم آن اقدام کرده اما بلافاصله پس از ساعاتی دوباره رانش زمین روی داد که این امر مشکلاتی برای ترمیم واصلاح مجدد نقاط آسیب دیده بهوجود آورده است.
وی علت عمده این پدیده را سست شدن لایههای زیرین زمین عنوان کرد و گفت: بدلیل جاری شدن چشمه از لایههای زیرین جاده، بستر رویی نیزدچار سستی ورانش شده که در نهایت منجر به انسداد باند رفت این محور شده است.
خاوری خاطر نشان کرد: طرح مطالعات اضطراری آن توسط مشاور ذیصلاح در دست بررسی بوده وتلاش بر این است که با شناسایی راهکارهای درست این مشکل در کوتاهترین زمان مبتنی بر پایه مباحث علمی مرتفع شود./
نظر شما